Sivut

torstai 20. toukokuuta 2010

P*skarteluhaaste #40

Osallistun tälläkin viikolla P*skarteluhaasteeseen, jossa nyt on aiheena valmis luonnos. Oli kiva luonnos, hiukan erilainen kuin mitä yleensä olen nähnyt :)

Minä sain luonnoksen pohjalta aikaiseksi tällaisen oikein bling-bling-maatuskakortin. Tästä oli tulla jopa bling-blingimpi kuin mitä se nyt on, mutta sain itseni pidettyä aisoissa.
Tykkään ihan hurjasti maatuskoista kaikenlaisissa painotuotteissa (ja jotain korujakin olen nähnyt), mutta opinahjossa opettajat suhtautuivat ko. aiheeseen varovaisemmin. Meinasivat, että iso osa vanhemmasta väestöstä liittää niihin negatiivisia mielleyhtymiä. Jaa-a... Omista isovanhemmistani kaikki ovat sodan kokeneita, eikä yksikään heistä suhtaudu nyreästi maatuskoihin. Mene ja tiedä, mutta en noiden (tyhmien :P ) kommenttien jälkeen ole oikein arvannut tätä ihanaa, esteettistä aihetta juuri käyttää.




Ystävällisin terveisin

Sinttu

3 kommenttia:

  1. maatuskat kyllä herättää varmastikin ristiriitaisia tunteita, mutta minä kyllä TYKKÄÄN! ja kun oot yhdistänyt ne tällaiseen hempeään, niin tykkään vieläkin enemmän. oujee!

    VastaaPoista
  2. Todella upea kortti. Mä tykkään kanssa tästä todella paljon!!!

    VastaaPoista
  3. Hieno kortti, kauniit sävyt :)
    Lapsuudessa tuli aina leikittyä mummolassa maatuskoilla :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ja käynnistä! Tervetuloa uudelleen :)

--------

Thank you for your comment and visit! Welcome again :)